Tuesday, September 13, 2011

My Day 2Day

So I was walking home and it started pouring so I am waiting for it to stop haha.

今雨宿り

家に帰ました大雨始まっただから、blogアップデイトします

My bento had a smile.
(;゜0゜)(^o^)

弁当が笑顔ありました



So at work my coworker fell asleep on a pile of trash.

今日、仕事で同僚を眠りにゴミ堆積です


I went to Kane Hide and bought a lot of soda.

かねひでに行きましたこれを買いました沢山ソダ






誰でも日本語を正す下さい

ありがとうございます

Location:Urasoe,Japan

No comments:

Post a Comment